torsdag 20 februari 2014

Kämpar på!!

Andra fyra km passet idag, blir mkt sämre tid, men jag strävar efter att få km i benen.

Känns bra, det är också det viktigaste. Idag orkade jag till och med att spurta 2x200m det sista.

Så det blev lite intervall i alla fall!!

Igår var en mkt kul dag!! Först var jag på VC och fick mitt FAR recept, så nu blir det Sportlife för lite överkroppsträning.

En vända till Team Sportia på Frölunda Torg. Fått mkt goda rekommendationer om detta.

In på butiken, genast en kille som frågade om jag ville ha hjälp.

Gärna!

När han försvann in på lagret kom en tjej och frågade samma sak.

Och inom loppet av ett par minuter till hade vi blivit tillfrågade en gång till!

Killen hämtade, ordnade, plockade.

Skorna jag var mest intresserade fanns inte inne, så det blir till att vänta.

Mitt sällskap fick lika bra service, de pratade och killen var mkt trevlig. Att han sen var en fröjd att se på gjorde ju inte saken sämre.

Så när vi skulle gå kom jag på vem han var.

Pinsamt!!

Anton Hysén....

Snacka om att jag har noll koll ibland.

Såklart skrev jag om det på FB att jag hittat mina drömskor. Så idag fick jag ett inlägg där att skorna kommit och ligger i kassan och väntar på mig. :) DET kallar jag service!!

Nu är det också klart att jag kommer att springa Göteborgsvarvet.

Så nu återstår det svåraste....att jaga sponsorer.

Tanken är att samla in pengar till ett välgörande ändamål.

Och vill de synas på mina träningskläder så får de betala extra.

Har aldrig gjort detta innan, så det är nytt för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar